Kysymyksiä IPTV-palvelusta

Kysymyksiä IPTV-palvelusta

Tavallisia kysymyksiä ja vastauksia IPTV-palvelusta

Täällä saat vastaukset yleisimpiin meille esitettyihin kysymyksiin tällä hetkellä.

Haluan tilata lisää kanavia IPTV-palveluuni, kuinka toimin?

Helpoin tapa tilata lisää kanavia on IPTV-boksisi kautta. Mene IPTV-palvelun kauppaan, valitse sopiva kanavapaketti tai lisäkanava ja vahvista osto syöttämällä ostokoodisi. Mikäli sinulla ei ole ostokoodia voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. 

Voit myös tilata kanavapaketteja ja lisäkanavia asiakaspalvelumme kautta, puh. 06 786 8222 tai asiakaspalvelu[a]jnt.fi  

Minulla on aikaisemmin ollut toisen toimittajan IPTV, ja minulla on siis jo IPTV-boksi, voinko käyttää tätä boksia?

Seuraavat boksit toimivat IPTV-palvelussamme: Motorola 1910, Motorola 1003, Motorola 1853, Motorola 2853 ja Motorola Arris 1103. Jos boksisi on jotain muuta mallia, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitämme asian.

Haluan tilata IPTV:n, mutta minulla ei ole internetliittymää, voinko kuitenkin tilata IPTV:n?

Totta kai, IPTV edellyttää kiinteistössä olevaa kuituliittymää, mutta internetliittymää ei tarvita.

Voiko teksti-tv:ssä selata alasivuja?

Ei tällä hetkellä. Sinun täytyy näppäillä teksti-tv:n sivu uudelleen ladataksesi sivun uudestaan ja tämän jälkeen odottaa n. 25 sekuntia alasivujen vaihtamisen välillä.

Kuinka juuri nyt katselemastani ohjelmasta saa tietoa esille?

Tiedon saat Elektronisen ohjelmaoppaan kautta (EPG). (TV-näppäin)

Pieni kuva suuressa tv:ssä. Kuinka saan kuvan suuremmaksi?

Paina kaukosäätimen Menu-näppäintä. Valitse Asetukset ja tämän jälkeen TV ja Ääni ja paina Ok. Selaa alas kohtaan Resoluutio, valitse SD ja paina Ok. Boksi käynnistyy uudestaan ja koko TV-kuvan pitäisi näkyä nyt. Palauta IPTV-boksin tehdasasetukset, jos tämä ei auta.

Kuva ei mahdu tv-ruutuun. Kuinka saan kuvan pienemmäksi?

Tarkista, että IPTV-boksin asetukset ovat yhteensopivat tv:si kanssa (16:9, 4:3, HD Ready, Full HD jne.). Jos kuva on edelleen liian suuri, voi tämä johtua tv:n asetuksista.

ONKO SINULLA MUITA KYSYMYKSIÄ? OTA YHTEYTTÄ ASIAKASPALVELUUMME

06 786 8222