Muita kysymyksiä

Muita kysymyksiä

Muita kysymyksiä

Täällä saat vastaukset yleisimpiin meille esitettyihin kysymyksiin tällä hetkellä. 

Omistan puhelinosakkeen, jota en enää tarvitse, mitä hyötyä minulla on siitä?

JNT:n osakkeenomistajana sinulla on oikeus osallistua yhtiökokoukseen sekä saada osinkoa. Jos kuitenkin haluat myydä puhelinosakkeesi, voit mieluusti kääntyä meidän puoleemme, JNT:llä on valtuutus ostaa omia osakkeitaan.

Soita mielelläsi meille puh. 06 786 8144 (klo 8-16) tai lähetä sähköpostia osoitteeseen osakeasiat[a]jnt.fi, mikäli haluat lisää tietoa tai jos haluat keskustella vaihtoehdoistasi. Olet tietenkin myös tervetullut käymään kaupassamme Alholminkatu 3, Pietarsaari. 

Olen saanut laskun, jolle tarvitsen enemmän maksuaikaa, onko tämä mahdollista?

Voit muuttaa laskusi maksuajan ottamalla yhteyttä laskutukseemme, puh. 06 786 8126. 

Haluan maksaa e-laskulla, kuinka minun tulee toimia?

Jos haluat jatkossa saada laskusi e-laskuina, tulee sinun kirjautua verkkopankkiisi ja sitä kautta tilata JNT:n laskut e-laskuina.

Miten teen JNT:n osakkeenomistajavaihdon?

Mikäli olet ostanut JNT:n osakekirjan tai saanut osakekirjan perintönä tai lahjana, on sinun tehtävä osakkeenomistajanvaihto.

 

  • Jos omistaja tulee itse tekemään omistajanvaihdon, on hänen otettava mukaansa osakekirja sekä laillinen henkilöllisyystodistus.
  • Mikäli kuolinpesä on osakkeen omistajana, tarvitsemme osakekirjan, perunkirjoituksen (mahdollisesti testamentin) sekä valtakirjan kuolinpesän osakkailta osakkeen myyntiä tai uudelleenrekisteröintiä varten, jos tämä ei tule esille perunkirjoituksessa. 
  • Mikäli yritys on osakkeenomistajana, tarvitsemme osakekirjan, otteen kaupparekisteristä, prokuristin allekirjoituksen tai valtakirjan joltain muulta henkilöltä, jolla on oikeus allekirjoittaa kauppakirja tai osakkeen siirto.

 

Soita mielelläsi meille puh. 06 786 8144 (klo 8-16) tai lähetä sähköpostia osoitteeseen osakeasiat[a]jnt.fi, mikäli haluat lisää tietoa tai jos haluat keskustella vaihtoehdoistasi. Olet tietenkin myös tervetullut käymään kaupassamme Alholminkatu 3, Pietarsaari. 

Missä ja miten teen reklamaation JNT:lle ja miten se käsitellään JNT:llä?

Pyydämme sinua jättämään kirjallisen reklamaation asiakaspalveluumme, joko s-postin kautta tai paperille kirjoitettuna. Reklamaation voit lähettää osoitteisiin asiakaspalvelu[a]jnt.fi tai helpdesk[a]jnt.fi. Paperille kirjoitetun reklamaation voit jättää myymäläämme tai postittaa meille. Osoitteemme löydät alta:

JNT

Alholminkatu 3

68600 Pietarsaari

Olet luonnollisesti myös tervetullut soittamaan asiakaspalveluumme puh. 06 786 8222 mutta pyydämme sinua kuitenkin jättämään kirjallisen reklamaation, varmistaaksemme, että kaikki tiedot koskein reklamaatiota ovat mukana.

Mikäli lähetät reklamaation meille sähköpostitse, tämä tulee automaattisesti CRM-ohjelmaamme. Mikäli saamme reklamaation kirjallisena, tämä syötetään käsin CRM-ohjelmaamme.

Asiakaspalvelumme käsittelee reklamaation niin nopeasti kuin mahdollista, faktat tarkistetaan yhdessä niiden JNT:n-yksiköiden kanssa, joita reklamaatio koskee. Mahdolliset viat ja puutteet korjataan. Rutiinit tarkistetaan, jotta voimme tulevaisuudessa välttää vastaavanlaisia tapauksia.

Otamme sinuun henkilökohtaisesti yhteyttä ja ehdotamme ratkaisua ongelmaan.

Mitä reklamaation tulee sisältää?

- Asiakkaan nimi, osoite, yhteysnumero, sähköposti ja mielellään asiakasnumero (löytyy laskusta)

- Tietoa reklamaatiosta

Onko sinulla muita kysymyksiä? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme

06 786 8222