Tavallisia kysymyksiä ja vastauksia

Tavallisia kysymyksiä ja vastauksia

Tavallisia kysymyksiä ja vastauksia

Täällä saat vastaukset yleisimpiin meille esitettyihin kysymyksiin tällä hetkellä. 

JNT:ltä ostamani maksupääte ei toimi.

Aloita käynnistämällä pääte uudelleen. Jos tämä ei auta, ota yhteyttä joko Netsin tai Verifonen tekniseen tukeen (puh. numero on maksupäätteen alla). Luonnollisesti myös oma yritysasiakaspalvelumme auttaa teitä parhaan kykynsä mukaan. Tule käymään tai soita 06 786 8200.

Mihin teen vikailmoituksen puhelinvaihteestamme tai yrityksen internetliittymistä?

Kaikki vikailmoitukset tulee päivästä ja vuorokaudenajasta riippumatta aina tehdä samaan puhelinnumeroon: 0800306719.

Internetliittymäni ei toimi, mitä minun tulee tehdä?

Käynnistä kaikki laitteet uudestaan katkaisemalla niistä sähkö, jos surffaat langattomasti, kannattaa testata toimiiko liittymä kaapelilla.  Kotisivumme kautta löydät ajankohtaiset käyttötiedotteet, katso sieltä, onko alueellasi mahdollisesti häiriöitä. Jos laitteiden uudelleenkäynnistäminen ei auta, ja jos alueellasi ei ole ajankohtaisia käyttöhäiriöitä, ota yhteyttä vikailmoitukseemme, puh. 0800 306 719, vikailmoitusnumero palvelee 24 h. 

Vikailmoitus 24h

0800 306719