JNT | Frågor om Telefoni

Frågor om Telefoni

VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR OM TELEFONI

Här får du svar på våra vanligaste frågor om våra Telefonitjänster

Jag har en aktieanslutning som jag inte använder aktivt längre, kan jag säga upp den utan att sälja aktien?

Javisst, ifall att du inte längre har behov av din aktieanslutning, kan du lägga den på vila. Då stänger vi av anslutning och månadsavgiften upphör, men aktien äger du tills du väljer att avyttra den.

Jag vill säga upp min fasta telefonanslutning, hur lång är uppsägningstiden?

Uppsägningstiden är två veckor.

Jag har tidigare haft en traditionell fast telefon, men vill nu byta till MultiVoice, måste jag köpa en ny telefon?

Ifall att du vill fortsätta använda din nuvarande telefon, kan du köpa en adapter som kopplas mellan din nuvarande telefon och internetmodemet. Då kan du även i fortsättningen använda din nuvarande telefon.

Jag har köpt en ny mobiltelefon, men nu passar inte mitt sim-kort i nya telefonen, vad skall jag göra?

Har du en anslutning från dna, och behöver ett nano-sim, kan du komma in till vår butik och byta ut det. Har du en annan operatör, skall du kontaka dem. Skall det vara någon annan storlek än nano-sim i din nya telefon, kan vi klippa ditt kort i vår butik.

Kan jag betala min dna-faktura vid ert kontor?

Nej tyvärr, vi är endast återförsäljare av dna:s abonnemang. Du kan med fördel välja att få din faktura direkt till nätbanken som e-faktura.

HITTAR DU INTE DET DU LETAR EFTER? KONTAKTA VÅR KUNDSERVICE

06 786 8222