Vi söker en försäljare av företagstjänster

Publicerad 26-03-2020

Vill du jobba med att förbättra konkurrenskraften hos de Österbottniska företagen?

Vi på JNT är dryga 50 medarbetare (tillsammans med våra underleverantörer är vi ett 100 tal) som brinner för att betjäna våra kunder i Österbotten med de bästa IT- och telekomtjänsterna. Och nu vill vi bli ännu fler.

Vi är nära - för vi tror på den personliga kontakten.
Vi är lokala - för vi tror att framtiden finns i Österbotten.
Vi vill att det skall vara tryggt att vara kund hos JNT

Om du delar våra värderingar och dessutom brinner för säljaryrket, skall du kontakta oss då vi nu söker:

EN FÖRSÄLJARE AV FÖRETAGSTJÄNSTER

Till arbetsuppgifterna hör att kontakta företagskunder främst i Vasaregionen för att konsultera dem gällande ICT lösningar, utvärdera nuläget samt erbjuda sådana tjänster som gör deras vardag bättre. Vi jobbar långsiktigt med våra kunder, så vi vill att var och en skall känna sig nöjda efter att du har besökt dem.

Du kan ha antingen en merkantil eller en teknisk bakgrund. Utbildningen är inte lika viktig som erfarenhet. Vad du har jobbat med och på vilket sätt väger mycket tyngre hos oss. Det är dina erfarenheter som uppskattas hos våra kunder. Ifall du saknar branscherfarenhet så har du ett stort team som backar upp dig så att du skall ha bästa möjliga förutsättningar för att lyckas i ditt arbete. Sociala färdigheter och en god kommunikationsförmåga förväntar vi oss att du redan har med dig när du kommer. Tidigare erfarenheter av B2B försäljning i Österbotten gör din vardag mycket enklare.

JNT erbjuder en trygg arbetsplats med engagerade och serviceinriktade medarbetare. Våra kunniga medarbetare sköter om installationerna hos kunden. Till ditt förfogande har du fina kontorsutrymmen och den senaste tekniken. JNT erbjuder goda förtjänstmöjligheter som baserar sig på ditt personliga engagemang, samt möjlighet till flexibla arbetstider. På JNT uppmuntras man till personlig utveckling och stöder utbildning inom området som man arbetar med.

Mer information fås av Chefen för Företagstjänster Thomas Carp +358447218330, vardagar kl. 16:00 – 16:30

Skicka din ansökan samt CV med löneanspråk senast den 15.4.2020 till adressen: rekry[a]jnt.fi. Rubricera din ansökan ”Försäljare Företagstjänster – JNT”