Hej från oss på JNT:s Vasakontor!

Publicerad 11-06-2020

Förutom vårt huvudkontor i Jakobstad, har vi även ett kontor på Fredsgatan 22 i Vasa som inhyser sju anställda, där bl.a. försäljare, IT tekniker och nätplanerare jobbar.

Vi vill vara nära kunden och vi tror stenhårt på Österbotten, därför är det en självklarhet att vi också finns i Vasa. Här jobbar vi främst med företagskunder och husbolag, medan våra privatkunder får hjälp i vår butik Multitronic|JNT på Hovrättsesplanaden 18. Våra personliga kundrådgivare nås givetvis även per telefon, e-post eller via kundchatten på vår webbsida.

Vårt kunniga ICT-team erbjuder företagare det stöd och de verktyg som krävs för att effektivera arbetsdagen:

• IT-tjänster
  • Internetanslutningar
  • Office 365
  • Betalterminaler
  • Telefonitjänster mm.

”Det ska vara tryggt att vara kund hos JNT, man ska kunna känna att man alltid får den hjälp man behöver”, säger Thomas Carp, ansvarig för företagstjänsterna.

Såhär beskriver en av våra kunder, kapitalförvaltningsbolaget Estlander & Partner, sitt samarbete med oss: ”Vi har en bra mix av deras serviceutbud”, förklarar Jonas Björkstrand, som ansvarar för IT. ”Vi är väldigt nöjda med samarbetet och ser det som en stor fördel att kunna få service lokalt och på svenska. JNT har en väldigt bra förståelse för våra specifika krav och hanterar olika situationer väl. De kan med kort varsel vara flexibla på ett sätt som större aktörer inte klarar av. Att systemen är pålitliga är högsta prioritet.”

Systerbolaget GRIT Fondförvaltnings VD Per-Johan West instämmer. ”Vi har över tjugo års erfarenhet av vad som krävs inom datakommunikation och infrastruktur för att vår verksamhet ska förlöpa smärtfritt, och det känns fint att hitta de lösningar vi behöver hos JNT”

JNT:s värderingar

Skräddarsydd service och personlig betjäning på kundens villkor är JNT:s kärna, det skapar starka och långsiktiga band mellan oss och våra kunder. Vi verkar för hela Österbotten, för att vi vet att framtiden finns här.

Välkommen in till oss om det finns nåt vi kan hjälpa dig med!

Vi finns på:
Fredsgatan 22, våning 3, 65100 Vasa
och
Alholmsgatan 3, 68600 Jakobstad

Du når vårt företagsteam på tel. 06 786 8200 eller e-post foretagslosningar[a]jnt.fi