JNT söker två kundrådgivare

Publicerad 08-11-2018

JNT är verksamt inom samtliga delområden inom telekom: data, telefoni, TV och IT- lösningar. Vårt huvudsakliga marknadsområde är framför allt Österbotten och i synnerhet kustområdet. Vi betjänar privatpersoner, företag, städer samt kommuner på svenska, finska och engelska. Vårt huvudkontor finns i Jakobstad men vi har även ett försäljningskontor på Hovrättsesplanaden 18 i Vasa (Multitronic | JNT butiken). JNT:s omsättning är ca 14 miljoner € och vi har cirka 50 anställda.

Till vårt Back Office-team söker vi nu två

KUNDRÅDGIVARE

Är du intresserad av kundbetjäning och IT? Vill du ingå i ett kunnigt och kompetent team, som jobbar både målmedvetet och effektivt? Vi söker nu två nya kundrådgivare för att stöda JNT:s tillväxt i Österbotten.

Till kontoret i Jakobstad söker vi två duktiga och IT-intresserade kundrådgivare. Till dina huvudsakliga arbetsuppgifter hör att betjäna både konsument- och företagskunder med orderhantering och beställningar. Du hjälper och guidar våra kunder i problemsituationer och löser problemen tillsammans med ditt team. Arbetet börjar så snabbt vi hittat, för tjänsten lämpliga personer.

Vi förväntar oss att du har en positiv inställning till kundbetjäning och att du är säljinriktad. Vi förväntar oss även att du är intresserad av IT- och telekom-branschen som JNT jobbar inom. Som person är du duktig, ordningsam, ansvarsfull, pålitlig och hjälpsam, du kan även ta egna initiativ. Du vill lära dig och utvecklas i dina arbetsuppgifter, samtidigt som du ger högklassig service och håller det du lovar till både kunder och kollegor. Du kan betjäna våra kunder på svenska, finska och engelska.

Vi erbjuder dig ett heltidsjobb i ett växande företag som ständigt utvecklas. Du har möjlighet att påverka ditt eget arbete samt arbetsgemenskapens utveckling med din egen positiva arbetsinsats.

Berätta mer om dig själv i ett personligt brev samt en CV. Din ansökan vill vi ha senast 25.11.2018 till adressen rekry[a]jnt.fi.

Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Back Office-teamets team-leader Merja Mattila kl. 8-16.30 på tel. 06 786 8213 eller via merja.mattila[a]jnt.fi