Vi rekryterar ICT-montör

ÖSTERBOTTENS TECHNYHETER - DIREKT I DIN E-POST

Nu kan du få allt från erbjudanden på de nyaste mobilerna och fullskaliga IT-lösnigar till branschnyheter och spännande samhällsinitiativ från runt om i Österbotten

Registrera mig Nej, tack!

Vi söker en ICT-montör

Publicerad 20-03-2019

Till vårt verksamhetsställe i Jakobstad söker vi en ICT-Montör.

JNT expanderar och därför söker vi nu en montör till vårt installationsteam. Vi söker dig som vill jobba med leverans och felavhjälpning av våra tjänster inom data, tv och telefoni. Du jobbar på fältet, både ute hos våra kunder och i våra centraler.

För att trivas i jobbet behöver du ha positiv attityd och en god social kompetens. Du behöver vara teknikintresserad, vara strukturerad och noggrann i ditt arbete samt ha förmågan att arbeta självständigt. För oss är det viktigt att betjäna på kundens språk och därför behöver du behärska finska, svenska och engelska. Vi tar ansvar för att ge dig tillräcklig inskolning i dina arbetsuppgifter så att du skall lyckas i ditt arbete.

El-utbildning ses som en merit.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med intressanta och varierande uppgifter i ett team som alltid tar hand om varandra.

Mera uppgifter kan fås från Merja Mattila: tel 06 786 8213 eller merja.mattila[a]jnt.fi

Sänd in din ansökan till rekry[a]jnt.fi.