Vi söker två kundrådgivare

ÖSTERBOTTENS TECHNYHETER - DIREKT I DIN E-POST

Nu kan du få allt från erbjudanden på de nyaste mobilerna och fullskaliga IT-lösnigar till branschnyheter och spännande samhällsinitiativ från runt om i Österbotten

Registrera mig Nej, tack!

Vi söker två kundrådgivare

Publicerad 11-01-2019

Till vårt kontor i Jakobstad söker vi två

Kundrådgivare

JNT expanderar och därför söker vi nu två duktiga och gärna teknikintresserade kundrådgivare. Du betjänar både konsument- och företagskunder per telefon och i elektronisk form genom att på egen hand, eller tillsammans med ditt team av duktiga kollegor, hjälpa och guida dem gällande beställningar och i problemsituationer. Internt hanterar du kundbeställningar och sköter administrativa uppgifter.

För att trivas i jobbet behöver du ha positiv attityd, klara av att fatta beslut på egen hand och vara strukturerad och noggrann i ditt arbete. För oss är det viktigt att betjäna på kundens språk och därför bör du behärska svenska, finska och engelska. Vi tar ansvar för att ge dig en tillräcklig inskolning i dina arbetsuppgifter så att du skall lyckas i ditt arbete.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med intressanta och varierande uppgifter i ett team som alltid tar hand om varandra.

Skicka din ansökan till rekry[a]jnt.fi. Sista ansökningsdag är 31.1.2019.

Teamleader Merja Mattila svarar på frågor vardagar kl. 8-16:30 på telefonnummer 06 786 8213.