Felanmälan

vår felanmälan betjänar dygnet runt

Ibland fungerar inte alla tjänster till belåtenhet och ibland kan det vara antingen planerade eller oplanerade avbrott i våra tjänster. Ifall din tjänst inte fungerar som den ska, lönar det sig alltid att göra en felanmälan. Då du gör en felanmälan kollar vi upp var problemet finns och åtgärdar det.

Ta gärna en titt på våra driftsmeddelanden innan du kontaktar oss, ibland har vi planerade avbrott i våra tjänster. Hittar du ingen orsak till problemet, svarar vår felanmälan dygnet runt på tel. 0800 306 719. Innan du kontaktar oss lönar det sig även att pröva några saker, eftersom vi kommer fråga dig angående dessa då du kontaktar oss.

  • Prova starta om den utrustning som krånglar, t.ex. fiberterminalen, Wi-Fi-förstärkaren, datorn, TV:n eller telefonen. Bästa sättet att starta om en enhet är oftast att dra ur sladden så att elförsörjningen avbryts.
  • Om tv bilden är dålig kan det bero på en gammal eller skadad antennsladd. Prova gärna byta sladd.
  • Om du har möjlighet, kontrollera att datorn/tv:n/telefonen inte är sönder.