Vikailmoitus

vikailmoituksemme palvelee vuorokauden ympäri

Toisinaan kaikki palvelut eivät toimi sulavasti ja joissain palveluissamme voi ilmaantua joko suunniteltuja tai suunnittelemattomia keskeytyksiä. Mikäli hankkimasi palvelu ei toimi kunnolla, kannattaa siitä aina olla yhteydessä. Kun teet vikailmoituksen, me tarkistamme ja korjaamme ongelman.

Vilkaisethan teknisiä tiedotteitamme ennen kuin otat yhteyttä, joskus keskeytykset palveluissamme ovat suunniteltuja. Jos et löydä syytä ongelmaan, on virheilmoituksemme tavoitettavissa vuorokauden ympäri numerossa 0800 306 719. Ennen kuin otat yhteyttä kannattaa sinun myös kokeilla alla olevia keinoja, koska ottaessasi yhteyttä me tulemme kysymään sinulta niistä.

  • Kokeile käynnistää uudelleen laite, jossa ongelma ilmenee, esim. kuitupäätelaite, WiFi-vahvistin, tietokone, TV tai puhelin. Paras keino käynnistää laite uudelleen on yleensä irrottaa virtajohto virtalähteestä.
  • Jos TV:n kuva on huono, se voi johtua vanhasta tai vahingoittuneesta antennikaapelista. Kokeile vaihtaa johto.
  • Jos mahdollista, tarkista että tietokone/TV/puhelin ei ole rikki.