Bonuskanaler i februari

Kabel-TV: Viasat History

Under februari månad visas Viasat History som bonuskanal för våra kabel-TV kunder. Kanalen väcker historiska händelser till liv med ett välutformat programutbud som tar med tittaren på en fascinerande tidsresa. Kanalinnehållet fokuserar på europeisk historia och avslöjar forna mysterier och hur de påverkat nutidsmänniskan. Kanalen är textad till finska.

Bonuskanalen hittas på kanalplats 61.

Om du vill fortsätta se på Viasat History efter provperioden finns kanalen att tillgå som valbar kanal i Elisa Mix-paketen samt i Viasat Viihde och Viasat Guld paketen. Mer information om våra kanalpaket hittar du här.

IPTV: Viasat Nature

Alla IPTV-kunder kan i februari se bonuskanalen Viasat Nature. Viasat Nature är en kanal för hela familjen. Kanalen visar högkvalitativa djur- och naturdokumentärer från när och fjärran.

Bonuskanalen hittas på kanalplats 20.

Om du vill fortsätta se på Viasat Nature efter provperioden finns kanalen att tillgå som valbar kanal i Viasat Kulta, Viasat Viihde samt i Mix À la carte-paketen som låter dig handplocka ett antal kanaler enligt eget tycke och smak.

Här hittar du alla våra IPTV-kanalpaket.