Bonuskanaler i mars

Kabel-TV: Stingray Classica

I Mars visas Stingray Classica som bonuskanal för våra kabel-tv-kunder. Kanalen är din inträdesbiljett till kulturens värld. Programinnehållet består av såväl opera och balett, som konserter med klassisk musik. Stingray Classica tar dig med till de kändaste operahusen i världen, bl.a. Royal Opera House och La Scala. Programmen sänds på sina originalspråk, och bonuskanalen hittas på kanalplats 61.

Om du vill fortsätta se på Stingray Classica efter provperioden finns kanalen att tillgå som valbar kanal i Elisa Mix-paketen. Mer information om våra kanalpaket hittar du här.

IPTV: Mezzo Live HD

Mezzo Live HD är IPTV-bonuskanal i mars. Kanalen tar med tittaren på en musikalisk resa i HD-kvalitet, och visar högklassiga konserter framförda av bl.a. Berlinerfilharmonikerna, samt opera från de kändaste scenerna som La Scala i Milano och Covent Garden i London. Förutom klassisk musik visas också mångsidig jazz och diverse live-sändningar. Programmen sänds på sina originalspråk, och bonuskanalen hittas på kanalplats 20.

Om du vill fortsätta se på Mezzo Live HD efter provperioden finns kanalen att tillgå i Mix À la carte-paketen som låter dig handplocka ett antal kanaler enligt eget tycke och smak.

Här hittar du alla våra IPTV-kanalpaket.