C More Golf paketet utgår 31.12.2018

Kanalpaketet C More Golf och därmed kanalen C More Golf HD kommer avslutas måndagen den 31.12.2018. Kanalpaketprenumerationen avslutas automatiskt den 31.12.2018 för de kunder som beställt C More Golf.

Från och med den 1.1.2019 ingår golfsändningar i C More Sport och C More Total paketens sportkanaler. I och med att kanalen C More Golf HD avslutas kommer Sport och Total paketens golfutbud till viss del att ändras. PGA-Touren kommer fortsättningsvis att visas i sin helhet men direktsändningar av Champions Tour och Web.com Tour kommer inte visas framöver. Champions Tour och Web.com tourens höjdpunkter visas dock i sin korthet även i fortsättningen. Även en del magasinprogram kommer utgå ur sortimentet.

För de kunder som haft C More Golf paketet tidigare och vill fortsätta se på golf rekommenderar vi paketet Viasat Golf till priset 19,95€/månad eller C More Sport till priset 29,95€/månad.

Med Viasat Golf ser du European Tour, US Open, The Open/British Open och PGA Championship. Därtill ser du Ryder Cup samt LPGA Tourens bästa bitar.

Vi beklagar eventuella olägenheter ändringarna medför.

För mer information ber vi er kontakta vår kundbetjäning på 06 786 8222 (kl. 8-16.30) eller via kundbetjaning[a]jnt.fi