Julklappstips från JNT

Kanalpaket – Vad skall vi se på idag?

Från vår långa kanalpaketlista kan du fritt välja ett kanalpaket som passar mottagarens intressen. Hos oss hittar du sportpaket, barnprogramspaket, golfpaket, fotbollspaket, ishockeypaket, filmpaket, kulturpaket, språkpaket, seriepaket, blandpaket, mixpaket och så vidare. En present som garanterat gläder och en längre tid dessutom. Här hittar du samtliga kabel-tv-kanalpaket. Här hittar du samtliga IPTV-kanalpaket.

Virusskydd till dator och/eller mobil

Skydda datorn och mobilen med virusskydd från F-Secure. Det finns otaliga, både relativt harmlösa till direkt skadliga virus, som sprids över internet idag. Med F-Secure slipper du bekymra dig över dessa. Beställ F-Secure till alla familjens medlemmar, mor- och farföräldrar eller en kär vän. Välj själv antalet licenser och månader. En licens i en månad kostar 2,90€. Läs mer om våra F-Secure tjänster här.

Internetanslutning i ett år

En present som garanterat alla behöver! Under december månad erbjuder vi en av Österbottens snabbaste internetanslutningar SuperSnabb, till kampanjpriset
39,90€/månad. Anslutningen ger 500/100 Mbit/s och kräver fiberanslutning. Du kan också glädja  någon med anslutningen Full Gas, som kräver fiberanslutning eller ADSL-anslutningen Surfa M, till kampanjpriset 29,90€/månad. Du kan betala hela summan direkt eller månadsvis. Samtliga anslutningar kräver minst 12 månaders avtal. Läs mer om våra internetkampanjer här.

Fiberanslutning

Varför inte glädja din bättre hälft, barnen eller nybyggaren med en fiberanslutning? Vi vet att fiber är en del av framtiden så passa på att göra denna investering till en glädje för hela familjen. Installation våren/sommaren 2018. Läs mer om JNT Fiber här!
Priser från 1390€.

IPTV

Har ni redan en fiberanslutning och funderar på att byta traditionell kabel-tv mot den moderna IPTV-tjänsten? Nu är en bra tidpunkt att ta tag i saken. Med IPTV kan du banda in program, se på program i efterhand, hyra film, pausa och starta om program samt spola. Du kan också beställa mobil IPTV med vilken du har TV:n med dig vart du än går. Allt du behöver göra är att kontakta oss och aktivera IPTV-tjänsten samt köpa en IPTV-box som du hittar i vår butik, pris från 149€. Priset på IPTV-tjänsten är från 9,95€/ månad. Du väljer ett baspaket:

IPTV Small (9,95€/mån.)

IPTV Medium (19,95€/mån.)

IPTV Large (29,90€/mån.)

Därtill kan du beställa tilläggstjänster och kanaler enligt eget tycke och smak direkt via IPTV-boxen. Om du har en Android-TV behöver du ingen IPTV-box utan du kan ladda ner IPTV-appen direkt till TV:n och börja titta. Via appen kan du däremot inte se tilläggskanaler och kanalpaket men det är ett perfekt alternativ till fritidsboendet eller till hushållets andra TV, eftersom ingen tilläggsutrustning behövs.

Kontakt

Kontakta gärna vår kundtjänst på tel. 06 786 8222 eller via e-post kundbetjaning[a]jnt.fi. Du är också välkommen in till vår butik på Alholmsgatan 3 i Jakobstad.