Till vårt kontor i Jakobstad letar vi nu efter en hjälpsam och pedagogisk

Kundrådgivare

JNT växer och vi betjänar allt fler kunder runt om i Österbotten. Därav är vi nu i behov av förstärkning till vårt serviceglada kundtjänstteam i Jakobstad. Vi söker dig som är serviceinriktad och effektiv, vi ser gärna att du också är intresserad av teknik. I jobbet får du betjäna både våra konsument- och företagskunder per telefon och e-post. På egen hand, eller tillsammans med ditt team av kunniga kollegor, hjälper och guida du våra kunder gällande beställningar samt i olika problemsituationer. Internt hanterar du kundbeställningar och sköter administrativa uppgifter. En hjälpsam attityd och en vilja att hjälpa våra kunder hitta de bästa lösningarna och tjänsterna hjälper dig i det dagliga arbetet. Du får gärna också vara intresserad av försäljning.

För att trivas i jobbet behöver du ha en positiv attityd, klara av att fatta beslut på egen hand och vara strukturerad och noggrann i ditt arbete. För oss är det viktigt att betjäna på kundens språk och därför bör du behärska svenska, finska och engelska i både tal och skrift. Vi skolar in dig i arbetet och strävar efter att ge dig de bästa förutsättningarna att lyckas i arbetet. Vi erbjuder dig ett arbete med intressanta och varierande arbetsuppgifter, i ett team där samarbete är viktigt, och tillsammans med kollegor som alltid stöttar varandra. Tjänsten är heltid och ordinarie. Tillträde så snabbt som möjligt.

Sänd in din fritt formulerade ansökan samt CV till adressen rekry[a]jnt.fi, senast den 15.11. Rubricera din ansökan med Kundrådgivare.

Kundtjänstens teamleader Merja Mattila svarar på frågor vardagar kl. 8-16:30 på telefonnummer 06 786 8213.

JNT består av ca 60 anställda som tillsammans upprätthåller och erbjuder internet-, tv-, telefoni-, och IT-tjänster i Österbotten. Vi brinner för att ge våra kunder de bästa möjliga tjänsterna tillsammans med den bästa möjliga servicen. Trots att JNT är ett företag med lång historia, är JNT idag ett modernt och aktuellt företag. Vi värdesätter ditt välmående och erbjuder en trygg och engagerande arbetsplats med hjälpsamma och kompetenta kollegor. Till ditt förfogande har du fina kontorsutrymmen och den senaste tekniken. JNT uppmuntrar till personlig utveckling och eget initiativtagande.