Kysymyksiä puhepalveuista

Kysymyksiä puhepalveuista

Tavallisia kysymyksiä puhepalveluista

Täällä saat vastaukset yleisimpiin meille esitettyihin kysymyksiin tällä hetkellä.

Minulla on osakeliittymä, jota en enää käytä aktiivisesti, voinko irtisanoa sen ilman, että myyn osaketta?

Totta kai, jos et enää tarvitse osakeliittymääsi, voit laittaa sen lepäämään. Suljemme liittymän ja kuukausimaksut päättyvät, mutta omistat osakkeen kunnes päätät myydä sen.

Haluan irtisanoa kiinteän puhelinliittymäni, kuinka pitkä on irtisanomisaika?

Irtisanomisaika on kaksi viikkoa.

Minulla on aikaisemmin ollut perinteinen kiinteä puhelin, mutta haluan nyt vaihtaa MultiVoiceen, pitääkö minun ostaa uusi puhelin?

Jos haluat jatkaa nykyisen puhelimesi käyttöä, voit ostaa adapterin, joka kytketään nykyisen puhelimesi ja internetmodeemin välille. Näin voit myös tulevaisuudessa käyttää nykyistä puhelintasi.

Olen ostanut uuden puhelimen, mutta nyt sim-korttini ei sovi uuteen puhelimeeni, mitä minun tulee tehdä?

Jos sinulla on dna:n liittymä ja tarvitset nano-sim-kortin, voit tulla liikkeeseemme ja vaihtaa sen. Jos sinulla on toisen operaattorin liittymä, tulee sinun ottaa heihin yhteyttä. Jos tarvitsemasi korttikoko on jokin muu kuin nano-sim, voimme leikata korttisi liikkeessämme.

Voinko maksaa dna-laskuni konttorinne kautta?

Valitettavasti ei, olemme vain dna:n liittymien jälleenmyyjä. Voit hyvin valita laskusi lähetettäväksi suoraan verkkopankkiin e-laskuna.

ONKO SINULLA MUITA KYSYMYKSIÄ? OTA YHTEYTTÄ ASIAKASPALVELUUMME

06 786 8222