IT-tuki ja ylläpito
Jotta pystyisimme työskentelemään helposti ja tehokkaasti tietokoneiden ja verkon pitää toimia. IT-tuki on palvelumme yrityksille, joilla ei ole omaa tai on vain suppea IT-osasto joka pitää huolta tietokoneista ja verkkotoiminnasta.
Jos internet, verkko tai s-posti ei toimi, syntyy konttorille useimmiten turhautunut tilanne. Autamme mielellämme teitä välttämään näitä tilanteita.
Apua kiireellisissä tapauksissa ja pitkäjänteiset ratkaisut
Mikäli teitä kiinnostaa pitkäjänteinen ratkaisu teemme yhdessä sopimuksen, mutta olette ehdottomasti myös tervetulleita ottamaan meihin yhteyttä hädän hetkellä. Sopimuksessa tarkennetaan minkä kaltaisia IT-tukea ja -ylläpitoa tarvitsette ja haluatte. Sopimuksessa voimme esimerkiksi sopia siitä, että työskentelemme IT:nne parissa muutaman tunnin kuukaudessa ja katsomme että IT-asianne ovat kunnossa, tai, että työskentelemme kanssanne joinakin päivinä viikossa parantaen IT:tänne. Jotta voisimme antaa parempaa tukea ja nopeammin hoitaa ongelmat, olisi luonnollisesti eduksi, jos olisimme ehtineet kartoittaa ympäristön, ennen kuin soitatte ja kerrotte tilanteen olevan akuutti.
Kolme askelta toimivaan IT:hen:
1. IT-ympäristön kartoitus: Uudet asiakassuhteet aloitamme kartoittamalla asiakkaan IT-ympäristön saadaksemme selville tarpeelliset ensisijaiset toimenpiteet.
2. Tavoite: Käymme läpi asiakkaan kanssa mitkä ovat asiakkaan tavoitteet, toiveet ja tarpeet.
3. Suoritus: Nyt on meidän työmme pitää huolta siitä, että kaikki toimii ongelmitta. Asiakkaidemme ei pidä huomata ongelmia vaan hoidamme nämä kulisseissa ilman että se häiritsee työntekoa.
Lisätietoa
Voitte ottaa yhteyttä joko alla olevan yhteydenottolomakkeen kautta, puhelimitse 06 786 8200 tai sähköpostitse yritysratkaisut[a]jnt.fi.
Olette myös tervetulleita käymään konttorillamme osoitteessa Alholminkatu 3 Pietarsaaressa, Poikkikuja 7 Vaasassa, tai Heinolankaari 12 Kokkolassa (Konttoripisteen tiloissa).