
USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET IPTV:STÄ
Alta löydät usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia IPTV-palvelustamme. Jos et löydä etsimääsi vastausta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Yhteystiedot löytyvät täältä.
Haluan tilata lisää kanavia IPTV-palveluuni, miten toimin?
Jos sinulla on IPTV-boksi, voit tilata lisää kanavia suoraan sen kautta. Mene kauppaan boksin kautta, valitse sopiva kanavapaketti tai lisäkanavat ja vahvista tilaus syöttämällä oma ostokoodisi. Jos et tiedä ostokoodiasi, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 06 786 8222 tai sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@jnt.fi. Palvelemme arkisin klo 9–16. Voit myös tilata kanavapaketin tai lisäkanavat asiakaspalvelumme kautta
Jos käytät IPTV-sovellusta, sinun tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme tilataksesi kanavia. Yhteystiedot yllä.
Mistä löydän kanavien ohjelmatiedot?
Ohjelmatiedot löytyvät sähköisestä ohjelmaoppaasta, ns. EPG:stä (”TV”-painike).
Haluan tilata IPTV:n mutta minulla ei ole internetyhteyttä, voinko silti tilata IPTV:n?
Kyllä, IPTV-palvelu vaatii, että kiinteistössä on valokuituyhteys, mutta internetyhteys ei ole pakollinen.
Jos sinulla on valokuitu Global Connectin kautta, IPTV:n käyttö edellyttää myös internetyhteyden.
Haluan tilata IPTV:n, miten toimin?
Voit tilata IPTV-palvelun itsepalveluportaalimme kautta osoitteessa selfie.jnt.fi, asiakaspalvelumme kautta tai myymälästämme osoitteessa Alholminkatu 3, Pietarsaari.
Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 9–16 puh. 06 786 8222 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@jnt.fi.
Täytyykö minulla olla IPTV-palvelu, jotta voin tilata Mobiili IPTV:n?
Kyllä, sinun tulee ensin olla IPTV-palvelun asiakas, jotta voit tilata Mobiili IPTV -palvelun.
Sisältyykö Viaplay V-pakettiin?
Kyllä, Viaplay sisältyy V-pakettiin. Käytettävissäsi oleva sisältö määräytyy sen mukaan, minkä paketin olet tilannut. Ohjeet Viaplayn aktivointiin löydät seuraavan sivun alareunasta:
https://www.jnt.fi/fi/palvelumme/tv/iptv/iptv-lisakanavat/v-paketti/
Sisältyvätkö MTV Katsomon suoratoistokoodit MTV Katsomo -pakettiin?
Kyllä, saat myös käyttöoikeuden Katsomo+ -suoratoistopalveluun, kun tilaat MTV Katsomo -paketin. Ohjeet MTV Katsomon aktivointiin löydät seuraavan sivun alareunasta:
https://www.jnt.fi/fi/palvelumme/tv/iptv/iptv-lisakanavat/mtv-katsomo/
Mikä on IPTV-palvelun irtisanomisaika?
IPTV-palvelun irtisanomisaika on kaksi viikkoa.
Miten irtisanon IPTV-palvelun?
Voit irtisanoa IPTV-palvelusi asiakaspalvelumme kautta.
Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 9–16 puh. 06 786 8222 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@jnt.fi.
Täytyykö minulla olla IPTV-boksi, jotta voin katsoa IPTV:tä?
Jos sinulla on Android-älytelevisio, et tarvitse IPTV-boksia katsoaksesi IPTV:tä. Tällöin voit katsoa IPTV:tä sovelluksen kautta, jonka lataat televisioosi. IPTV-sovellus ei kuitenkaan tarjoa koko IPTV-sisältöä – esimerkiksi vuokraelokuvat eivät ole saatavilla, eikä kanavapakettien tilaaminen onnistu suoraan sovelluksen kautta.Parhaan mahdollisen TV-kokemuksen takaamiseksi suosittelemme IPTV-boksin hankkimista.
IPTV-sovellus
Etsi sovellus nimellä Ålcom IPTV. Sovellus toimii seuraavilla TV-malleilla:
– LG webOS
– Samsung Tizen 16–19
– Android TV: Sony, Philips, TCL ym. sekä Nvidia Shield TV
Miten otan käyttöön Mobiili-IPTV:n?
Sinulla täytyy ensin olla IPTV-palvelu käytössä. Sen jälkeen voit tilata lisäpalvelun Mobiili-IPTV.
Palvelun voi tilata itsepalveluportaalimme kautta osoitteessa Selfie.jnt.fi tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 9–16 numerossa 06 786 8222 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@jnt.fi.
Kanavalla ei näy tekstitystä – mitä voin tehdä?
Tarkista TV:n asetuksista ensisijainen ja toissijainen tekstitys kieli.
Jos olet valinnut esimerkiksi ensisijaiseksi kieleksi ruotsin ja toissijaiseksi suomen, tekstityksen pitäisi näkyä, mikäli se on saatavilla.
Valitettavasti tekstitystä ei ole saatavilla kaikille ohjelmille, emmekä voi vaikuttaa tähän.