Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu

Miten voimme olla avuksi?

Täällä saat vastaukset yleisimpiin meille esitettyihin kysymyksiin tällä hetkellä. Löydät lisää kysymyksiä ja vastauksia tuotteiden alta.

Meillä on mukava ja osaava henkilöstö, joten älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos et löydä etsimääsi.

 

Vastausajat

Ota yhteyttä

Merja Mattila
Teamleader Orderdesk/Helpdesk

Tavallisia kysymyksiä ja vastauksia

Internetliittymäni ei toimi ollenkaan, mitä minun tulee tehdä?

Käynnistä kaikki laitteet uudestaan katkaisemalla niistä sähkö, jos surffaat langattomasti, kannattaa testata toimiiko liittymä kaapelilla.  Kotisivumme kautta löydät ajankohtaiset käyttötiedotteet, katso sieltä, onko alueellasi mahdollisesti häiriöitä. Jos laitteiden uudelleenkäynnistäminen ei auta, ja jos alueellasi ei ole ajankohtaisia käyttöhäiriöitä, ota yhteyttä vikailmoitukseemme, puh. 0800 306 719, vikailmoitusnumero palvelee 24 h. 

Haluan nostaa internetliittymäni nopeutta, kuinka toimin?

Helpoin tapa nostaa nopeutta on kirjautua Omille Sivuilleni ja tilata nopeudennosto. Saat ilmoituksen tekstiviestillä, kun nopeus on nostettu. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, puh. 06 786 8222 tai asiakaspalvelu[a]jnt.fi tilataksesi nopeudennoston.

Haluan tilata lisää TV-kanavia, kuinka toimin?

Helpoin tapa tilata lisää kanavia on kirjautua Omille Sivuilleni ja tilata toivomasi paketti. Voit myös tilata ne asiakaspalvelumme kautta, puh. 06 786 8222 tai asiakaspalvelu[a]jnt.fi  

Haluan tilata IPTV:n, mutta minulla ei ole internetliittymää, voinko kuitenkin tilata IPTV:n?

Totta kai, IPTV edellyttää kiinteistössä olevaa kuituliittymää, mutta internetliittymää ei tarvita.

Minulla on osakeliittymä, jota en enää käytä aktiivisesti, voinko irtisanoa sen ilman, että myyn osaketta?

Totta kai, jos et enää tarvitse osakeliittymääsi, voit laittaa sen lepäämään. Suljemme liittymän ja kuukausimaksut päättyvät, mutta omistat osakkeen kunnes päätät myydä sen.

Tarvitsenko todellakin virustorjuntaohjelmaa, en surffaile epäilyttävillä sivuilla?

Suosittelemme, että virustorjuntaohjelma olisi aina käytössä, viruksia ei saa pelkästään epäilyttäviltä internetsivuilta vaan virukset leviävät myös s-postin kautta.

Haluan maksaa e-laskulla, kuinka minun tulee toimia?

Jos haluat jatkossa saada laskusi e-laskuina, tulee sinun kirjautua verkkopankkiisi ja sitä kautta tilata JNT:n laskut e-laskuina.

Vikailmoitus 24h

Soita 0800 306 719